Nuffnang

Monday, March 12, 2018

Fuh ,, Tedia : Fathia Latiff Mengaku Buat Silap, Mohon Padam Video Tarian Di Bigo


Fathia Latiff Mengaku Buat Silap, Mohon Padam Video Tarian Di Bigo


Baca lebih lanjut di http://www.mstar.com.my/hiburan/berita-hiburan/2018/03/12/fathia-padam-bigo/#UMgCxuKAJ73m0mEt.99

PELAKON Fathia Latiff meminta mana-mana pihak yang pernah memuat naik video tariannya di laman Bigo sebelum ini agar memadam rakaman tersebut.
Fathia, 30, berkata, dia tidak mahu lagi mengenang kesilapan lalunya dan berharap mereka yang telah memuat naik video memalukan itu di laman sosial menurunkan semula video tersebut.
"Saya mohon kepada sesiapa yang ada memuat naik video live Bigo itu, saya minta untuk padam rakaman tersebut.
"Saya sedar kesilapan lalu dan tak mahu lagi video itu terus berada di laman sosial terutamanya di YouTube.

"Saya tak mahu generasi saya akan datang menonton video tersebut. Kesilapan itu telah menjadi ikhtibar untuk saya dan merupakan pengajaran yang sangat berguna," katanya kepada mStar Online.

Kesilapan lalu membuatkan dirinya menjadi lebih baik.
Fathia ditemui semasa Malam Anugerah Mood Republik 2018 yang berlangsung di ibu negara pada malam Sabtu lalu.
Dalam majlis tersebut, Fathia turut menerima anugerah untuk kategori Growing Bussiness of The Year.
Sementara itu, pelakon drama Ariana Rose ini tidak mahu lagi mengenang kesilapan lalu dan terus bergerak ke hadapan dalam memajukan karier seninya.
Ujar Fathia, dia tidak mahu terus dibayangi kisah lalu dan mahu berubah menjadi seorang individu yang lebih baik selepas ini.

Fathia mahu fokus dengan karier lakonan dan nyanyian.
"Saya kena teruskan kehidupan dan tak nak fikir lagi fasal kontroversi lama. Kalau fikir benda tu ia hanya akan membuatkan saya semakin ke belakang.
"Saya pun dah tak larat nak cakap tentang isu lama dan tak mahu kes itu membuatkan saya makin tenggelam.
"Apa yang saya nampak, kesilapan dulu membuatkan saya jadi lebih baik dan merupakan satu anjakan dalam hidup supaya saya tak mengulanginya lagi," katanya.
Dalam perkembangan yang lain, Fathia bakal muncul dengan single baharu dan bakal memulakan penggambaran untuk drama tidak lama lagi.
Sebelum ini nama Fathia hangat dalam kalangan netizen apabila pernah dikaitkan dengan beberapa kontroversi di laman sosial


No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung